krótka informacja.

Niestety nie mam dostępu do komputera. Ostatnio mam cholernego pecha, napisałam rozdział, miałam wstawić następnego dnia i przy okazji nadrobić zaległości u innych, a tu taki psikus - nie działa... No cóż... i tak miałam już opóźnienie, a na ten moment nie wiem, kiedy uda mi się opublikować siódemkę.
Mimo wszystko mam nadzieję, że mnie nie opuścicie. Komentarzy pod rozdziałami pojawia się coraz mniej, co trochę mnie przeraża... Czyżby zanudzała Was ta historia?
W każdym razie Wasze opowiadania czytam, a komentarze napiszę jeszcze tego samego dnia, jak tylko odzyskam w pełni sprawnego laptopa.
Trzymajcie się!

8 komentarzy:

  1. Oczywiście, że nie opuścimy! Czekam z niecierpliwością i mam nadzieję, że szybko naprawią Ci komputer. Wiem, co przeżywasz, bo sama niedawno miałam to samo... Wtedy sobie zdałam w pełni sprawę, jak bardzo jestem uzależniona od komputera :D
    Życzę weny! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. To normalne kochana, że jest coraz mniej. Ludzie czytają, piszą, a jak nie mają czasu to odchodzą. Możesz pisać coraz lepiej, a komentarzy i tak będzie mało, jeśli nie nadejdzie fala nowych czytelników. Jedyne wyjście jakie znam to reklamowanie :) Inaczej liczba będzie maleć ciągle, miałam to samo.

    I czekam niecierpliwie na Twój powrót! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ oczywiście, że się nie znudziło! Czekam z niecierpliwością! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę cierpliwie czekać na Twój powrót! Oczywiście opowiadanie wcale mi się nie znudziło :) Musze Cię przeprosić za to, że jeszcze nie przeczytałam ani nie skomentowałam rozdziału, jednak studia odebrały mi chęć na wszystko. Dosłownie.
    Postaram się jednak wziąć w garść i być u Ciebie w piątek/sobotę ;* Albo w sumie nawet dzisiaj pod wieczór!

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam niecierpliwie na nowość <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście ja nie odejdę bo bardzo lubię Twoją historię. Czekam na Twój powrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam cierpliwie na rozdział, historia wcale nie zanudza! :)
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń